سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شش هدیه کاربردی برای اهل سفر

عید نوروز بهانه خوبی برای هدیه دادن به عزیزان است. بر خلاف افرادی که مساله انتخاب را با تقدیم هدیه هایی تکراری و کلیشه ای مثل ادکلن یا اسکناس تا نخورده حل می کنند، عده ای هم هستند که دلشان می خواهد متفاوت عمل کنند. اگر دور و بر خود کسی را سراغ دارید که زیاد به مسافرت می رود یا عاشق طبیعت گردی است مطالعه این فهرست به شما کمک می کند یک (یا چند) هدیه کاربردی به او بدهید.  

پاوربانک گوشی

پاور بانک یک هدیه کاربردی است خصوصا افرادی که زیاد سفر می کنند یا زیاد با تلفن همراهشان کار می کنند و مدام در رفت و آمدند. یک پاور بانک با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت می تواند پنج بار گوشی تلفن همراه را به صورت کامل شارژ کند. قیمت این کالا بسته به برند و دارا بودن یا نبودن امکاناتی نظیر تنوع پورت های خروجی، ضد آب یا ضد خش بودن و... متفاوت است.

بالش طبی

برای کسی که ساعات طولانی رانندگی می کند یا مسافرت های هوایی طولانی دارد این هدیه ایده آل است. ما همه با خستگی و درد عضلات ناشی از نشستن های طولانی مدت آشنا هستیم. در چنین مواردی این بالش ها می توانند نجات بخش باشند. قیمت این هدیه کاربردی معمولا خیلی زیاد نیست.

اسپیکر بلوتوثی

برای کسی که عاشق موزیک است و به سفر علاقه دارد اسپیکر بلوتوثی یک هدیه رویایی است. این اسپیکرهای قابل حمل می توانند همسفر دوست شما در میان کوه ها یا جاده های طولانی و کسالت بار باشند و به او یادآوری کنند شما چقدر به فکرش بوده اید. اسپیکری با ظرفیت 1400 میلی آمپر مدت 12 ساعت کار می کنند. دارا بودن ورودی کارت حافظه و پورت جک 3.5 میلی متری از خصوصیات یک اسپیکر ایده آل هستند.

دستبند سلامتی

فرقی نمی کند دوست باشد، همسر یا یکی از اعضای خانواده، اگر به طبیعت گردی و گل گشت های طولانی مدت علاقه مند است دستبند سلامتی او را بسیار ذوق زده خواهد کرد چراکه ثابت می کند سلامتی او چقدر برای شما اهمیت دارد. این وسیله اطلاعات بسیاری را ثبت می کند که از میان آن ها می توان به میزان کالری مصرف شده، ضربان قلب، میزان مسافت طی شده، ثبت موقعیت مکانی و هشدار عدم تحرک به مدت طولانی اشاره کرد.

قمقمه

نوشیدن آب ضرورتی است که خیلی ها جدی نمی گیرند. پزشکان خصوصا درباره سلامتی افرادی که زیاد عرق می کنند یا فعالیت فیزیکی زیاد دارند نگران هستند. با خرید یک قمقمه می توانید به دوست طبیعت گرد خود یادآوری کنید نوشیدن آب را فراموش نکند. سعی کنید قمقمه ای را انتخاب کنید که از جنس استیل باشد تا آسیبی هم به طبیعت وارد نشود.

 

کیف مدارک

حتی کسانی که حداقل یکبار به مسافرت، خصوصا از نوع بین المللی رفته باشند می دانند گم شدن یا در دسترس نبودن مدارک چه فاجعه ای را می تواند رقم بزند و تا چه حد باعث اتلاف وقت شود. با خرید یک کیف مدارک جادار و مطمئن به این نگرانی پایان دهید. این نوع کیف ها هم ایمن هستند و هم دست را برای نگه داشتن چمدان ها آزاد می گذارند.  

صرف وقت: ارزشمندترین هدیه

شاید هیچ چیز نا امید کننده تر از دریافت هدایای به درد نخور و غیر کاربردی، خصوصا برای افراد اهل سفر و گشت و گذار نباشد. همیشه مقدار پولی که هزینه می شود تعیین کننده نیست؛ گاهی وقت و زمانی که برای انتخاب مناسب ترین هدیه صرف می شود اهمیت بیشتری می یابد و بهتر نشان می دهد تا چه حد برای یک فرد ارزش قائلید.